Algemene Voorwaarden (webwinkel)

December 2010
délices de France
versie 1.2 April 2011

 

  • Prijzen zijn inclusief BTW en exclusief transportkosten.
  • Verzendkosten zijn geldig voor pakketten tot een gewicht van elk 30 kg, levering binnen Nederland. Bij grotere gewichten en/of meerdere pakketten wordt er een toeslag in rekening gebracht. Bij afwijkende verzendkosten krijgt u eerst een nieuwe bevestiging van de totale kosten ter goedkeuring.
  • Toezending van uw bestelling vind plaats binnen 10 werkdagen na ontvangst van de betaling. In geval van onmacht brengen wij u direct op de hoogte. Eventuele gedane betalingen kunnen in dat geval direct door u worden teruggevorderd, waarna wij de betaling per ommegaande voor 100% aan u retourneren.
  • Gekochte artikelen kunnen alleen na overleg en onderlinge overeenkomst worden geretourneerd. Pas na ontvangst van geretourneerde goederen zal terugbetaling plaatsvinden, onder de uitdrukkelijke voorwaarde dat de artikelen niet zijn geopend en onbeschadigd worden geretourneerd.
  • Aangebroken artikel-verpakkingen kunnen wij niet terugnemen, behalve na goedkeuring en onderling overleg.
  • Uw pakket is niet standaard verzekerd, neem u zelf een extra verzekering. (Zie Transportkosten .)
  • Wij zijn niet aansprakelijk voor schade door onoordeelkundig gebruik.
  • Eventuele klachten worden in onderling overleg behandeld.
  • Aan eventuele typefouten kunnen geen rechten worden ontleend.
  • De definitieve bevestiging die u van ons ontvangt met de betalingsgegevens is bindend qua tekst en totaalbedrag. Uiteraard kunt u een bestelling bij niet akkoord van uw zijde gewoon wijzigen of afzeggen. Pas na ontvangst van uw betaling zijn wij verplicht u de bestelde goederen per omgaande te leveren.
  • Afhalen is slechts mogelijk na online bestelling en uitsluitend op afspraak. Wij zetten dan uw order ingepakt klaar. Omdat wij geen fysieke winkel hebben is het voor u niet mogelijk de producten ter plaatse te bestellen.
  • We doen ons uiterste best de voorraad op peil te houden. Helaas lukt het onze leveranciers niet altijd om alles op tijd te leveren. Om extra verzendkosten te vermijden sturen we een pakket pas toe, als de order compleet is. We geven altijd bij onze definitieve bevestiging (met de c) aan als er iets niet op voorraad is, tegelijk met een geschatte levertijd. Mocht u in zo'n geval niet kunnen wachten, dan graag uw bericht. We kunnen dan het manco product uit de order verwijderen.